środa, 5 grudnia 2012

Nie rezygnuj z celu...



"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga długiego czasy. Czas i tak upłynie"


H. Jackson Brown



 Zawsze jak otwieram "Dziennik diety" (z którego czerpie owe cytaty),  zwracam uwagę na ten cytat, ponieważ  należy do jednych z moich ulubionych. Ukazuje niezwykłą prawdę, bo często chcemy coś osiągnąć w krótkim czasie ,a niestety trzeba iść powoli, stopniowo kroczyć po kolejnych szczeblach. Ja niestety jestem tym przykładem, że chciałabym od razu widzieć rezultaty tego czego się podjęłam, jednak nie ma tak łatwo.

PS W moim planie dnia znów zawitało porządne rozciąganie, już nie długo i usiądę do wymarzonego szpagatu, a patem kto wie... ;)






9 komentarzy:

  1. też korzystam z dziennika diety i bardzo lubię ten cytat;) w ogóle tam sa fajne cytaty;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To również jeden z moich ulubionych cytatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten cytat, znam go i jest popularny. Ja też mam taki dziennik , ale nie diety, bo się nie odchudzam, tylko zdrowego odżywiania i piszę, co zjadłam, ćwiczyłam, ile wypiłam :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co, rezultaty zawsze są :) Wystarczy robić dokumentację, pisać na przykład każdego dnia, co zrobiliśmy w tym kierunku i robić sobie zestawienia... Polecam takie podejście do sprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mądre posty i fajny ten dziennik diety , napewno jest to super pomysł.
    od 4 dni się odchudzam i właśnie wstawiłam zdjęcie mojej sylwetki na swojego bloga , zapraszam ciebie na mojego bloga może wspomożesz mnie jakaś ciekawą radę.Pozdrawiam http://perfektbin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no, szpagat to duża sprawa, powodzenia!

    Podoba mi się przytoczony przez Ciebie cytat. Idealnie obrazuje mój stan ducha, kiedy rozmyślam sobie, że gdybym nie przerwała walki o sylwetkę, mogłabym teraz cieszyć się widocznymi efektami...

    OdpowiedzUsuń
  7. cytat rewelacja , a jeśli chodzi o szpagat to trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń