czwartek, 26 lipca 2012

3 tygodnie

Dziś dokładnie mija 3 tygodnie od rozpoczęcia diety. Wnioski:

-Przyzwyczaiłam się do ćwiczeń i z każdym kolejnym tygodniem zwiększam ich ilość o 1 serię powtórzeń więcej i wymyślam jakieś dodatkowe ćwiczenia które wykorzystuje ( oczywiście nie zawsze jest kolorowo, jednak staram się z entuzjazmem do tego podchodzić. W końcu mam zamiar ćwiczyć teraz już cały czas a nie tylko z powodu diety... w zdrowym ciele zdrowy duch!!!)
 
- jedzenie... hmm, jem mniejsze posiłki i staje się szybciej pełna co idzie na plus,

-zwracam większą uwagę na to co wkładam do ust i mam Nadzieję że tak pozostanie :)),

- wyrobiłam nawyk picia zielonej herbaty,

- szukam kolejnych mobilizacji,

- zaczęłam bardziej aktywniej spędzać swój czas.

Chciałam wam również za prezentować zdjęcie mojego wtorkowego obiadu:


Przedstawiam Wam pieczonego łososia w foli i do tego pokrojony ogórek z kiełkami i jogurtem :))
PYCHOTA.

a jutro mam w planach zrobinie makaronu ze szpinakiem zobaczymy czy wyjdzie... trzeba wierzyć w swoje możliwości kulinarne :]

 Miłego wieczoru

PATT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz