środa, 18 lipca 2012

MEL B

Tak jak obiecałam, poszukałam jakiś ciekawych ćwiczeń. Zainteresował mnie program Mel B, która przedstawia różne ćwiczenia na różne partie naszego ciała jak na razie przetestowałam jej 20 minutowy trening całego ciała. Powiem szczerze, wyłamałam się na niektórych... nie dałam rady, jednak postaram się je robić systematycznie a na pewno po jakimś czasie będę robiła je z łatwością. Jeżeli ktoś byłby zainteresowany to ma ona róże programy jak np. Mel B 10 minutowy trening nóg ( na pewno go przetestuje w najbliższym czasie). A to 20 minutowy trening całego ciała:



Postanowiłam w najbliższym czasie zapisać się na siłownie, ponieważ jak na razie sama ćwiczę w domu i jak jest ładna pogoda jeżdżę ok. 1 godzinki na rowerku po obwodnicy mojego miasta, ale zauważyłam że jestem pełna determinacji i muszę jakoś to wykorzystać. Jednak ten plan jest na następny tydzień, bo na weekend jest plan wyjazdu z przyjaciółkami (mam nadzieję, że będę zdolna utrzymać swoją niby dietę, która polega na ignorowaniu słodkiego i różnych typów fast food) Chciałam od razu zastrzec, to nie jest jakiś blog pro ana, czy inny po prostu. chcę w racjonalny sposób zgubić trochę kilogramów, a przede wszystkim zadbać o siebie i swoje nawyki.


Miłego dnia.
PATT ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz