piątek, 13 lipca 2012

Początki

Hej!


Zaczynam swoją przygodę z blogiem. Jest to dla mnie coś nowego, ale mam nadzieję że sprostam temu zadaniu i może ktoś będzie chciał tu zajrzeć choć na chwilę i zobaczyć czy jest coś w nim interesującego.
Mam zamiar pisać o życiu, modzie, kosmetykach,odchudzeniu, ćwiczeniach i zaznaczać tu moje inspirację. Może będę dodawać moje nowe nabytki jakie udało mi się zdobyć na zakupach, czy zdjęcia jakie udało mi się zrobić. Chcę żeby ten blog był taką moją własną odskocznią i żeby mobilizował mnie do ruszenia się z domu i popstrykania kilka fotek. Więc nie pozostaje mi nic innego jak życzyć sobie powodzenia trzynastego w piątek i zacząć to o czym marzyłam...


                                                                                                                                           PATT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz