wtorek, 24 lipca 2012

zielona herbata


Od dłuższego czasu zastanawiałam się, która herbata jest najlepsza podczas trzymania diety. Czytając różne portale, blogi dużo osób pisze że najlepsza jest zielona herbata, która pozbywa się wody z naszego organizmu. Zawiera ona tak zwane polifenole, które zmniejszają proces starzenia dlatego możemy dostrzec tak dużą ilość kosmetyków na półkach sklepowych z dodatkiem zielonej herbaty. Ja osobiście piję jej bardo dużo, jednak szukając jakiś ciekawych informacji na jej temat przeczytałam również jej wady. Spożywanie zbyt dużej ilość tej herbaty może powodować do anemii, czyli nie przyswajania żelaza. Dlatego zastanawiam się jaka jest odpowiednia ilość spożywania owego trunku? Na pewno jeżeli wypijemy 4- 3 szklanki w tygodniu nic nie powinno nam się stać jednak picie codziennie po 2 litry nie musi się skończyć najlepiej. Ja osobiście lubię zieloną herbatę i  przez ostatni tydzień piłam 3 szklanki dziennie dlatego postanowiłam powoli zmniejszać swą dawkę.



Co do moich ćwiczeń i diety nie jest źle !
W weekend byłam w stolicy i jestem z siebie dumna żaden fast food nie zawitał do mojego talerza, gorzej z ćwiczeniami, jednak całe dnie spędzone w galerii i chodzeniu po sklepach w poszukiwaniu perełek które schowam w swojej szafie robią swoje.

Dzisiejszy dzień zaczął się aktywnie zresztą jak zawsze gdy jestem w domu ( domowe ćwiczenia przy muzyce), a wieczorem mam zamiar iść na rower jak nic lub nikt nie zniszczy moich planów.

PATT




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz