poniedziałek, 16 lipca 2012

Nawyki żywieniowe

Wczoraj jadąc samochodem jak zwykle zastanawiałam się na czym chce skupić się prowadząc tego bloga. Doszłam do wniosku że skupie się na zdrowym żywieniu, ćwiczeniach i dietach, co nie znaczy że nie będę kierowała tu swoich inspiracji.

Ostatnio postanowiłam zmienić swoje nawyki żywieniowe, a co za tym idzie bardziej aktywnie spędzać czas i mam nadzieje że znajdzie to swoje odwołanie w moim samo poczuciu, jak i wadze. Po pierwszym tygodniu moich zmagań zauważyłam że lepiej się czuję i bardziej przywiązuje wagę do tego co jem i w jakich porach i ilościach. Chce jednak zaznaczyć że nie praktykuje żadnej diety po prostu stosuje pewne zamienniki pewnych produktów i ograniczam niektórych spożywanie.
Zobaczymy, jak dalej będzie mi się wiodło. Mam nadzieję, że będę miała nadal tyle mobilizacji co do tej pory.

W następnym poście postaram się umieścić ciekawe ćwiczenia, które najpierw sama wypróbuje i opisze bardziej swoje postanowienia, jakie stosuje w ciągu dnia. ;))

PATT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz