wtorek, 18 września 2012

Będzie lepiej? ... śniadanko

Jak wiadomo śniadanie to najważniejszy posiłek dnia, dlatego postanowiłam podzielić się z Wami moim dzisiejszym śniadankiem, które powstało z tego co miałam pod ręką.

ale tu pięknie widać konfiturkę ;D i trochę się poroznosiła...

 
jogurt naturalny, kilka plasterków banana, trochę: płatków owsianych i Otręby, malinki zrobione w podobnie konfiturek, własnej roboty- bez cukru, 4 sztuki płatków Fitness   
 
Przepraszam za jakość zdjęć, ale tak jak reszta robiona telefonem ;/
 
Chyba zacznę zapisywać w swoim notatniku co spożywam każdego dnia, bo zauważyłam że jak coś mam zapisane, zaplanowane to staram się tego trzymać, a jak sobie raz popuszczę to stwierdzam, że jeszcze jeden kęs nie zaszkodzi, a przecież chcę wprowadzić zmiany w swoim żywieniu na stałe a nie na okres kilku tygodni, czy miesięcy... NA STAŁE!
Dzisiejsze południe było makabryczne jednak podnoszę się i głowa do góry, jutro będzie lepiej. Prawda?
 
PATT
 

6 komentarzy:

  1. I wygląda i pewnie smakuje super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śniadanie to podstawa! Ostatnio sama się o tym przekonałam. Jadłam mizerne serki czy coś w tym stylu, teraz jem porządną kanapkę z szynką, sałątą, pomidorem, papryką ogorkiem i czym się da i od 7:00 do godziny 12:00 jestem w stanie życ bez myślenia o jedzeniu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. musiało być pyszne, sama wolę owsiankę na ciepło lub muffiny owsiane i kawa z mlekiem ^^ oj smaka sobie zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń