piątek, 28 września 2012

coś czego dawno nie było...gify

Dziś przyszedł czas na porcję gifów, które znalazłam już dawno temu i leżały bezużytecznie na komputerze, ale w końcu przyszedł czas na ich opublikowanie przez moją osóbkę. Pewnie już większość, jak nie wszystkie z Was je widziały, jednak lubię mieć pewne rzeczy przy sobie, w miejscu, gdzie nigdzie się nie zapodzieją.














 






źródło: tumblr

Jak Wam minął tydzień? A jak zapowiada się weekend? 
Ja już prawie zwalczyłam przeziębienie, a weekend zapowiada się przy nadrabianiu zaległości.

PATT 

5 komentarzy:

  1. ooo świetne gify, będę korzystała. Jak jeszcze nie do końca zwalczyłaś przeziębienie mam dobry sposób na zatkany nos! Zrób kąpiel stóp w wodzie z solą i żelem do mycia :) Na mnie zadziałało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze 5 ćwiczeń na dobry początek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze ale fajne te gify, zamiast dlugich filmów czy wielozdaniowych opisów odrazu widac o co chodzi w cwiczeniu.

    OdpowiedzUsuń