niedziela, 2 września 2012

Wyzwania wrześniowe

Jak zauważyłam duża część Was postawiła sobie jakieś postanowienia na ten miesiąc, a ja nie zamierzam być inna i również to zrobię.

1. Ilość posiłków  zwiększam do czterech, a co za tym idzie ich proporcjonalność musi być mniejsza.
2. Raz w tygodniu przyrządzić nową potrawę. (Ten upatrzyłam u jednej z Was)
3. Przynajmniej raz w tygodniu siłownia.
4. Przynajmniej 2 razy w tygodniu wypad na rower.
5. Przynajmniej raz w tygodniu PETARDA Ewy.
6. Skakanka- w miarę możliwości.
7. Zakupić w końcu centymetr.
8. Zacząć posługiwać się zakupionym centymetrem.
9. Pić przynajmniej 1,5- 2 litry wody.
10. Upiec swój własny chlebek lub bułeczki.
11. Nie poddawać się, iść do przodu, mieć dobre nastawienie.
12. Pisać na blogu podsumowania tygodnia i miesiąca.

13. NAUCZYĆ SIĘ ORGANIZOWAĆ SWÓJ CZAS!!!!!!!

Może nie jest to nic wyszukanego, czy coś trudnego do zrealizowania, ale jeżeli coś tu piszę, to staram się to zrobić w 100%, dlatego jesteście moją motywacją która mobilizuje mnie do działania i stawiania kolejnych kroków.


http://pacyfikatorka.blogspot.com (zaczerpnięty gif)

POZDRAWIAM ,
PATT

2 komentarze:

  1. Najważniejsze są właśnie silna wola i dobre nastawienie :) Będę trzymać kciuki za realizację postanowień!

    OdpowiedzUsuń
  2. O, co do ostatniego punktu... Chyba napiszę notkę o organizacji czasu. Albo nawet kilka. Chodzi to za mną od jakiegoś CZASU :P

    OdpowiedzUsuń