poniedziałek, 17 września 2012

Peeling- masaż myjący i podsumowanie

Wczoraj robiąc zakupy w jednym z supermarketów natknęłam się na stoisko, gdzie w koszyku było pełno kosmetyków pielęgnacyjnych po przecenie. Szukając czegoś ciekawego znalazłam peeling myjący z EVELINE 4D identyczny jak balsam, którego używałam i pisałam o nim recenzje.


Więc postanowiłam go zakupić. Zapłaciłam za niego równe 10 zł, a zobaczymy jak będzie się sprawdzał pod prysznicem. ;)

Dziś poniedziałek, więc powinnam wstawić podsumowanie tygodnia, jednak stwierdzam, że nie ma  sensu wstawiania prawie pustej tabelki, a jeden dzień mogę Wam opisać od tak.

NIEDZIELA 16.09:
- MEL B trening brzucha,
- MEL B trening pośladków,
- MEL B trening abs,
- domowy plan treningowy,
- skakanka 1250.

Wiem, że nie robiłam posumowania poprzedniego tygodnia z powodu braku czasu i wyjazdu, ale jakoś to nadrobię pisząc podsumowanie całego miesiąca.

Pozdrawiam,
PATT

1 komentarz: