piątek, 10 sierpnia 2012

hmm... ombre!

Ale dzisiaj miałam zalatany dzień. Obiecałam sobie że odwiedzę siłownie, jednak zamiast pójść tam, PATT poszła do fryzjera i zrobiła sobie ombre ! Przesiedziałam 3 godziny ( troszkę się zeszło przez moje włosy)  na fotelu, patrząc się w lustro, ale efekt jest zadowalający.;)
Jednak że opuściłam mój wypad na siłownie, zrobiłam sobie dłuższą przejażdżkę na rowerze i skupiłam się na ćwiczeniach wykonywanych w domu i skokach na skakance.

A co do wczorajszego czwartku, ważenia- jest mnie o 1 kg mniej!! I zważyłam się wczoraj wieczorem i dzisiaj rano żeby mieć porównanie jak waga zmieniła swój stosunek, wyszło mi że rano waga wskazała o 0,3 kg mniej. Dlatego postanowiłam, że od tej pory będę się ważyć o tych dwóch porach i zobaczę jaka będzie różnica przez jakiś czas.

A tak nawiasem chcę podziękować za komentarze pod postami, jest mi bardzo miło. Dziękuję :)


















Udanego weekendu,

PATT

1 komentarz: