czwartek, 9 sierpnia 2012

MIEJSKI RUMAK

 Za każdym razem piszę, że uwielbiam rower i bardzo często na nim jeżdżę. Dlatego dzisiaj postanowiłam przedstawić wam mojego MIEJSKIEGO RUMAKA !!  

Zdjęcia robione podczas mojej dzisiejszej przejażdżki po obwodnicy mojego miasta ;))




zdjęcie robione podczas jazdy


a tu w całej okazałości




Na tych zdjęciach nie ma przymocowanego koszyka z przodu, jednak zakładam go jak jadę po jakieś zakupy, czy tak jak ostatnio na siłownie ;)


Dziś wielki dzień... czwartkowe ważenie!

Zastanawiałam się czy nie powinnam zacząć ważyć się rano, teraz robię to zawsze wieczorem...


PATT 


3 komentarze:

  1. Piękny!
    I najwyraźniej sam jeździ ;)

    Uwielbiam rower, nie rozumiem ludzi, którzy wolą stać w korkach, gdy ja tymczasem śmigam obok;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)

      Dokładnie, tym bardziej że to niesmowite uczucie czuć wiatr we włosach podczas jazdy.

      Usuń
  2. Waż się rano, będziesz jakieś pół kilo lżejsza;))) ja dodatkowo ważę się nago, to zawsze ok. kilo mniej, bez zimowych ciuchów to nawet 2 kg mniej ;P;P

    OdpowiedzUsuń