czwartek, 16 sierpnia 2012

Mój domowy plan treningowy


Dziś chciałam wam przedstawić mój domowy plan treningowy. Od razu mówię, tu nie ma wszystkich  ćwiczeń jakie wykonuję, chciałam po prostu zarysować to co robię na co dzień. Żeby był  one wyraźne prezentuję je w postaci gifów.


















Każde z ćwiczeń wykonuję w 4 seriach po 25 powtórzeń. Nie liczę tych rozciągających, bo tu to różnie bywa, ich nie robię na ilość ;)) Do codziennych ćwiczeń należy również zaliczyć brzuszki i inne..., jak znajdę gify prezentujące owe ćwiczenia na pewno je Wam pokażę. I  możecie się przygotować na dawkę różnych gifów, bo dziś trochę poznajdywałam ciekawych ćwiczeń, które niedługo zostaną umieszczone na blogu.

Dziś czwartek, więc mój dzień prawdy.
Pozdrawiam,

PATT

4 komentarze:

  1. Łał, niezły plan :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Plan dobry, gratuluje cierpliwości, dla mnie treningi w domu są strasznie męczące, nudzi mi się i dłuży :) Gify większości z tych ćwiczeń już przewinęły mi się przez oczy, oprócz rozciągających.
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń