wtorek, 14 sierpnia 2012

motywacja

Każdemu z nas czasem brakuje chęci do zrobienia, czy kontynuowania czegoś. Ogarnia nas lenistwo i brak motywacji, inspiracji... Właśnie ja wczoraj miałam taki dzień, to znaczy zrobiłam swoje programowe domowe ćwiczenia i miałam zamiar iść na siłownie, a potem stwierdziłam, że może jutro się przejdę ( dobrze że poszłam wczoraj, bo dziś tak leje !!). Ale dobrze że weszłam na Facebook -a, zobaczyłam zdjęcia jakie dodała Maff i od razu stwierdziłam: O NIE, IDZIEMY ZARAZ NA SIŁOWNIE!

Mnie bardzo motywują zdjęcia osób z sylwetką, jaką sama chciałabym mieć i w ten sposób mobilizuje siebie do pracy nad sobą, że kiedyś będę mogła pochwalić się takim ciałem, pokazać sobie że potrafię! Tylko trzeba znaleźć wewnętrzną motywację i siłę. Dlatego chciałam wam pokazać kilka zdjęć, które może i was zmotywują do wykonywania codziennych ćwiczeń i trzymania waszej zaplanowanej diety ;)

















A to tak na poprawę humoru w ten deszczowy dzień 
 








PATT

6 komentarzy:

  1. Panie mają naprawdę świetne figurki. :) Ale mnie niestety takie zdjęcia nie motywują. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy musi znaleźć swój sposób na motywacje ;) Mnie osobiście dają "kopa" aby pracować nad sobą.

      Usuń
  2. niedługo będziemy tak wyglądać, co ? ;)

    OdpowiedzUsuń