wtorek, 21 sierpnia 2012

niecałe 2 tygodnie

Jak dobrze, że założyłam bloga.  Otrzymuje wsparcie od Was z każdej możliwej strony i dajecie mi siłę do działania. Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz wielkie dzięki ;***

Tak jak wczoraj pisałam miałam małą załamke którą dziś zwalczyłam i zawitałam na siłownie ;) wróciłam pełna energii, którą wyładowałam na skakance. A z samego ranka wybrałam się razem ze swoją mamą na siłownie znajdującą się na powietrzu i z tego co mi wiadomo jutro robimy identyczny wypad, więc powoli swój kryzys żegnam, ale tak jak sobie obiecałam napisze swoje postanowienia, których mam zamiar się trzymać przynajmniej do końca wakacji, czyli przez niecałe 2 tygodnie które mi zostały. Niestety od września będę musiała całkiem inaczej rozplanować sobie mój plan treningowy..., ale mamy jeszcze sierpień ;))

POSTANOWIENIA:

1. Przynajmniej 3 razy w tygodniu rower.
2. Przynajmniej 3 razy w tygodniu siłownia.
3. Dokończyć wyzwanie dotyczące skakanki.
4. Urozmaicić swój jadłospis o nowe przepisy.
5. Urozmaicić swój codzienny domowy trening.
6. Wykonywać więcej ćwiczeń na brzuch.

Nie jest tego może dużo, ale małymi krokami dojdę do wyrobienia w sobie nowych nawyków, polepszenia swojej kondycji i zarazem sylwetki ;))


Jutro może omlecik na śniadanko? hmmm.....


Pozdrawiam,
PATT

2 komentarze: