czwartek, 23 sierpnia 2012

siłownia na powietrzu

Już trzeci dzień z rzędu, jak rano wstaje i wyruszam na siłownie znajdującą się na powietrzu. Łącze przyjemne z pożyteczny. Spędzam czas z rodzinką, gdzie moje dużo młodsze rodzeństwo biega,  skacze, wspina się i co tylko możliwe po atrakcjach, które funduje im to miejsce, a ja wykorzystuje ten czas na ćwiczenia ;)) Nie powiem, bo nawet moja mama się do mnie przyłączyła.





 
Na początku miałam pewne wątpliwości, głupio mi było tak ćwiczyć, jak wszyscy obok się na ciebie patrzą. Zawsze jak jestem z kimś jest mi raźniej, dlatego wykorzystuje to do granic możliwości ;))
Dzięki mamo!!
 
Wy, też tak macie? Czy tylko mi towarzyszą podobne uczucia?
 
PATT

8 komentarzy:

  1. Super odskocznia od zwykłej siłki aczkolwiek bez klimatyzacji :P Ja mogę ćwiczyć na zewnątrz (skakanka i bieganie) dopiero wieczorem jak już temp trochę odpuszcza. Inaczej nie daję rady.
    ;p
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW, pierwszy raz widzę coś takiego! Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba częste na osiedlach, ale mało kto z tego korzysta i przez to tak głupio tak na serio na tym pakować ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jednak zauważyłam że coraz więcej osób przekonuje się do tego sprzętu. :)

      Usuń
  4. U mnie taka siłownia stoi w parku i jest oblegana - rankiem prawie ustawiała się kolejka, wszystkie maszyny zajęte przez...starsze panie i panów. Bardzo mnie to cieszy, aktywność fizyczna widocznie zaczyna robić się modna. Oczywiście, z ekipą zawsze raźniej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam taką w parku, ale rzadko bywam w tej okolicy, więc nie wiem, czy oblegana, ale zazwyczaj stoi pusta.
    Parę razy się zastanawiałam, czy tam nie pójść, ale właśnie zawsze myślałam, że samej głupio, a nie mam z kim pójść. Brat się chce zapisać na siłownie, to może najpierw go na to namówię ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też jest coś podobnego:)
    Mam te same odczucia co Ty, też zawsze raźniej się czuję jak mam jakiegoś kompana do ćwiczenia:) Od razu człowiek odważniejszy się robi i lepiej się ćwiczy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie ludzie patrzą, ponieważ u nas raz, że jest to nowość, a dwa ilość osób uprawiających sport raczej jest niewysoka ;) Nie przejmować się- ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń