niedziela, 5 sierpnia 2012

Wyzwanie - skakanka

Wczoraj skupiłam się na przeglądaniu blogów i natknęłam się na niesamowity pomysł, a mianowicie wyzwanie dotyczące skakanki. Już od dłuższego czasu miałam zamiar ją kupić i zacząć skakać, a ten pomysł mnie tylko bardziej zmotywował i już dziś zakupiłam owy przyrząd i zaczynam na nim skakać.


A teraz dokładnie o co chodzi  tym wyzwaniem ?




 Musimy pokonać na skakance trasę Warszawa - Tallin wynoszącą 14 309 km, gdzie 1 skok równy jest 1 km.
Czyli musimy wykonać 14 309 skoków. Taką trasę musimy pokonać do 31 sierpnia, ale dołączyć można się w każdej chwili.


Trasa wygląda tak:






A poszczególne etapy wyglądają tak:








A - B: Warszawa - Wilno - 459 km

B - C: Wilno - Mińsk - 192 km

C - D: Mińsk - Kijów - 556 km

D - E: Kijów - Kiszyniów - 468 km

E - F: Kiszyniów - Bukareszt - 475 km

F - G: Bukareszt - Sofia -383 km

G - H: Sofia - Belgrad - 400 km

H - I: Belgrad - Budapeszt - 363 km

I - J: Budapeszt - Bratysława - 200 km

J - K: Bratysława - Praga - 329 km

K - L: Praga - Berlin - 351 km

L - M: Berlin - Rzym - 1 507 km

M - N: Rzym - Paryż - 1 440 km

N - O: Paryż - Madryt - 1 272 km

O - P: Madryt - Lizbona - 628 km

P - Q: Lizbona - Londyn - 2 186 km

Q - R: Londyn - Bruksela - 363 km

R - S: Bruksela - Amsterdam - 211 km

S - T: Amsterdam - Kopenhaga - 788 km

T - U: Kopenhaga - Oslo - 607 km

U - V: Oslo - Sztokholm - 523 km

V - W: Sztokholm - Helsinki - 519 km

W - X: Helsinki - Tallin - 88 km

Suma: 14 309 km

Organizatorką jest FitRuda, gdzie możecie wejść na jej bloga i podejmować razem z nami wyzwanie dotyczące skakanki. Cała trasa, poszczególne etapy i kilometry między miastami zaczerpnięte są z bloga FitRudej.

PATT :))



1 komentarz:

  1. Ja też skaczę :)))

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - fit-and-sexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń